torsdag 3 mars 2011

Sommarjobb!

Nu har jag äntligen fått ett mycket positivt besked! Jag har fått sommarjobb i sommar :D På Gröna Lund, tydligen fanns det tjänster kvar till mig och jag får jobba jättemycket! Men inte under LeakyCon, för där är jag ledig. Det här är så skönt, för inte bara slipper jag nu oron om hyra och grejer i sommar när det inte kommer in pengar, jag slipper leva på föräldrar/mormor/csn, jag kan jobba, få pengar och betala min egen hyra. Och jag kommer kunna leva också, kommer tjäna mycket pengar som jag kan använda till mycket roliga saker. Jag är så glad!

Det här var verkligen väldigt skönt, jag har sällan varit lyckligare tror jag. Kommer dessutom att få jobba vid barnkarusellerna, vilket var vad jag hade önskat, och det känns jätteroligt det med! Åh vad bra det här kommer bli. Kommer visserligen få jobba mycket, missa midsommar osv, men det får det vara värt.

PENGAR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar