torsdag 29 april 2010

Min största frestelse


Just nu kämpar jag verkligen emot instinkten att köpa den här telefonen ni ser uppladdad på bild här. Sony Ericsson Xpera x10. Kanske, möjligtvis, världens snyggaste telefon. I vanliga fall gillar jag inte mobiler som denna, utan tycker mer om mina vikbara modeller, men den här... wow.

Kan ni hitta någon snyggare blir jag imponerad. Den är så vacker, magnifik och underbar. Den är lika vacker som iphone är ful (which is saying A LOT)

Det krävs såååå mycket viljestyrka att inte köpa den. Har till och med i ett av mina weak moments kollat vad den skulle kosta att ta på avbetalning i ett år hos telia... Och mmmmm. Skulle kanske fungera. Men NEJ.

Får inte.

LeakyCon är viktigare, måste spara, och dessutom köpte jag en ny telefon i somras. Men ååååh vad fin den är. Blir superlycklig bara av att kolla. Har INTE iaf varit i butik och pillat på den ändå vilket gör det liiite lättare att avstå. Så jag ska inte det heller!

(och är det någon som tycker att Anna och Erik borde blogga? JAAAAA)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar