onsdag 1 september 2010

Hjärtattack

Hade inte en speciellt bra dag igår. Ni vet, en sån där typisk otursdag. Dessutom fick jag en mindre hjärtattack när jag öppnar mailen på mobilen och ser några ord.
Leakycon, re-register, paypal trouble osv.
Fick PANIK. Satt på lektion och kunde inte läsa hela mailet men såg framför mig hur jag skulle vara tvungen att registrera om mig, förlora min plats bland de första 50 och att allt skulle bli struligt, för jag är den enda av oss 4 som betalat med paypal.
Får panik och smsar lite med Erik och sedan med Anna (jaja, jag vet, man ska inte smsa under lektionen...) och de lugnar mig men jag är ändå ganska panikslagen, visserligen blev det nog värre pga min redan ganska kassa dag, men ja.

DOCK blev det lugnt när Erik kollar sin mail och har fått samma. Det visar sig att alla måste betala om sina LeakyCon-pengar för att de har strul med paypal, som sköter ALLA deras betalningar och därför ska allt göras om. Vi förlorar inte vår plats bland de topp 50 och nu får vi, pga allt trubbel vi gått igenom för deras skull, massa EXTRA förmåner på LeakyCon. Fatta! Förutom att vi redan som rockstars och de första 50 har coola extra förmåner andra inte har, kommer vi nu att få en extra häftig pin, få lite hemliga extra saker OCH de ska tydligen ha ett "icecream party" bara för oss som varit tvungna att göra om allt det här. HÄRLIGT. Nu är man ju ännu mer peppad. Det är ju ganska många det gäller, men man känner sig ändå lite extra speciell nu.

Och glass, liksom. Alltid sjukt värt. Haha. Undrar hur de kom på idén. Liksom, "oj, det strular, hur ska vi göra de som fått krångla sjukt mycket gladare? vi har glassparty!"
Iofs, en sjukt bra idé. Jag älskar glass. Undrar om amerikansk glass är god?!

1 kommentar:

  1. AMERIKANSK GLASS ÄR JU TYP MJUKGLASS OCH MASSA ROLIGA SAKER PŽ!!!!!!!!!!!! OCH BJ TYPPP""""" AHGFTJHCGIUTHJB GOTTT

    SvaraRadera