fredag 7 januari 2011

Fixat!

Idag kollade jag på mitt sparkonto, och med julklappspengar + duktigt sparande den senaste månaden är jag nu uppe i en summa pengar som räcker till hotellet!!! Jippi! Nu ska jag bara spara ungefär 1000 kronor till Potter-parkeninträden, 1000 kronor till Disneyworld-inträden, och sedan matpengar vilket jag räknat med ungefär 2000 kr. Det kommer inte bli problem, kommer lyckas spara mer troligtvis ändå och ha pengar till merch!!! 2000 kronor kommer nog inte ens gå åt till mat liksom, men det känns bättre att vara på den säkra sidan.

Sedan kommer det ju behövas fixas saker här, typ pass ska in i budgeten men det går i övriga budgeten föröver LeakyCon-kontot, och en resväska. Kanske kan man be om en resväska i tidig födelsedagspresent? Låter smart! Har ju dessutom fått i både födelsedagspresent och julklapp att familjen ska hjälpa till med pengar som behövs = jag behöver inte oroa mig! LeakyCon, här kommer jag! Kan verkligen inte se att något stoppar mig nu, kanske kan jag stoppas från att köpa lika mycket merch som jag skulle önska, men det får man leva med. Viktigast är att man kommer iväg!

Förövrigt har jag laddat upp bilder från julbalen, och de finns på min facebook i detta album:
http://www.facebook.com/album.php?aid=259944&id=526587126&l=a3e8a10611

Vloggen är påväg, tror jag och Erik ska fixa med den i helgen om inget annat kommer mellan.

Hp-nörderi <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar