torsdag 5 augusti 2010

hm...

Jag börjar bli osäker...Vill jag verkligen dit? Alltså, visst vill jag, men vill jag så mycket att det är värt att vara fattig i ett helt år? Vet inte, ärligt talat.

Det finns så mycket mer jag vill...Åka runt i europa, köpa saker, fika, hälsa på vänner i andra delar av svearike...Jag blir osäker, typ. Är det värt? Kommer folket där bara tycka jag är irriterande? Jag brukar ju vara irriterande i här hemma också, men jag är ju så dålig på engelska också. åhhhhh.

Jag vet inte längre, ärligt talat.

1 kommentar:

  1. men Lovisa!!! LeakyCon kommer att bli sjukt awesome och äga allt annat, någonsin! Det är wrock, tusentals fans, filmpremiär, wizarding world - det är allt!!! ALLT! O_o

    Du kommer att ångra dig så mycket om du inte åker, och jag kommer att sakna dig! Och om någon tycker att du är dryg kan jag vara icke-hufflare en minut och slå dem. Sådetså!

    <3
    Vi ses i Stockholm!!! IT'S GONNA BE LEGENDARY!!!

    SvaraRadera