tisdag 5 april 2011

Och pengar igen

Suck! Eftersom jag ska jobba i sommar vill inte försäkringskassan ge mig något bostadsbidrag! MYCKET jobbigt eftersom det betyder att 600 kr i månaden försvinner från och med nu. Visserligen är Leakykontot tillräckligt stort för att klara av resan, men det betyder verkligen att jag nog inte kan lägga undan så mycket som jag nu gör de sista månaderna (vilket ju egentligen bara är april, i maj får man så lite csn att det är omöjligt). Denna månad har jag lagt undan ungefär 1700, vilket nog får sänkas nästa csn till 900 om detta ens ska gå runt. Jag måste dessutom betala försäkring, köpa lite nya kläder och dessutom är jag väldigt sugen på en ny kamera. Jag har kollat in en Olympus, men jag vet inte alls om det kommer gå ihop sig nu. Kameran kostar ungefär 699 kronor, alltså ganska mycket pengar. Vi får se helt enkelt.

Förövrigt önskar jag att Leaky kunde släppa lite nyheter. Bl.a. vad mer för keynotes-grejer vi rockstars kan välja, eftersom vi har en över. Vill också ha mer information om parkeventet de pratar om, för det gör ju också stort avtryck i budgeten, huruvida vi måste betala för det + andra parkinträden, eftersom vi gärna vill gå på universal studios ändå, utöver leakys event.

Jaja, det ska nog gå bra i alla fall. Dollarn är låg just nu, må den förbli det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar