lördag 30 april 2011

Smått irriterad

Igår frågade jag Leakys formspring om när vi som är 50 first rockstars kommer att få mer info om det speciella meet and greet som vi blivit lovade. Till min förvirring fick jag då svaret att det bara är de 20 första som de lovat än så länge, men att de försöker få till de 50 första. Jag kollar på hemsidan med gamla nyheter där det stod om detta och visst, de skriver där att de försöker få till 50 första men inget säkert... Fast jag var ändå rätt säker på att vi fått ett mail om att vi SKA få.

Jag går in i min gamla mailinkorg och letar efter Leaky-mail och visst, där hittar jag mailet jag tänker på där det stor klart och tydligt att vi 21-53 rockstars kommer, när konventet närmar sig, att få en lista över de gäster de fixat ihop och så ska vi få skriva svar om vilka vi helst skulle vilja träffa av dessa. Inget "vi hoppas att det går" eller "förhoppningsvis kommer vi lösa det så att ni också får" utan verkligen, tydligt adresserat till just oss med dessa nummer att vi "närmare konventet kommer att få listan och göra våra val".

Jag skrev en ny fråga gällande detta, tyvärr eftersom formspring likt twitter har en ganska stram teckenbegränsning kunde jag tyvärr inte klistra in hela mailet + en fråga. Nu väntar jag på att få se vad de säger. Det kanske tycks som en struntsak, men det här meet and greet är ändå någonting som jag sett fram emot, oavsett vilka gäster det kan vara man får träffa och just när man fått det så lovat till sig på det sättet som detta mail går ut med känns det taskigt att nu, två månader innan konventet, få ett svar att det kanske inte alls blir så att vi får denna förmån. Nu är det ju i och för sig inte helt kört - de säger ju att de jobbar på det, men det känns faktiskt inte riktigt okej ändå att de skickade ut sådana mail i juli förra året, för att nu fortfarande säga att de inte vet.

Om det inte hade announceats att StarKid kommer köra meet and greet med alla hade jag nog blivit mer upprörd, nu är jag mest lite irriterad och sur av ren princip - jag tycker inte att man gör såhär.

Aja, jag är fortfarande (självklart!!!) sjukt pepp på LeakyCon och säker på att det kommer bli AWESOME.

Idag är det valborg, min pappa fyller år, jag och Erik funderar på att göra finmiddag och se Starship, StarKids nya musikal som verkar helt fantastisk den också. Vi får se vad det blir!

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen att meet & greet-eventet med StarKid är för alla! Tyckte det var väldigt otydligt besvarat på deras FormSpring...

    men vi får väl se hur det blir! Vi har ju i alla fall det coola glasspartyt att se fram emot! :D

    SvaraRadera