söndag 10 april 2011

3 månader kvar bara!

Ni läste rubriken rätt, idag är det bara 3 månader kvar tills vi åker. Fantastiskt!

I veckan ska vi hämta ut passen, och sedan när det blir påsklov åker jag och Erik först iväg till Bäsna och sedan till Nyköping. Jag har pratat med mamma, och hon sa att vi kunde gå och titta på resväskor då som vi behöver ha till resan, eftersom min resväska är alldeles för liten för en sån här resa. Jag hoppas på att det finns helt okej resväskor för en resonabel penning. Det vore ju bra.

Men ja, 3 månader kvar. Det är verkligen helt sjukt. Och nu går ju tiden så fort också, så innan vi vet ordet av kommer vi ha packat våra väskor, checkat in på planet och vara PÅ VÄG! Jag är så pepp att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.

Och lite nervös.

Men mest pepp!

1 kommentar:

  1. Gleder meg!!! :D LeakyCon 2011 kommer til å bli AWESOME!

    SvaraRadera