söndag 7 augusti 2011

Vloggen är här!

Hej!

Nu är första delen av vår videodagbok från USA-resan här! Jag och Li har arbetat hårt med att få ut den innan vi måste lägga allt vårt fokus på Quidditch-SM. Vi har gett den det passande namnet LeakyCon 2011: Tre svenskar och en kamera. Nu är det bara att titta loss! Nästa del borde komma om ett par veckor.

Vi funderade på att döpa den till LeakyCon 2011: Som rysk roulette fast värre (teaser till kommande del höhö!), men vi tyckte inte att det lät så positivt.

Hur som helst, trevligt tittande!

1 kommentar:

  1. Hej, gammal Hoggare här :) Åååh vad underbart med vloggen! :D Tittade just igenom den och det fanns hur många saker som helst jag tänkte att jag måste kommentera men nu har jag glömt bort hälften, haha.
    Hur som helst är det underbart att ni dokumenterat hela resan så bra! :) Älskar Lis detaljerade skriverier (försökte kommentera dem tidigare men blogspot didn't want to work with me), och alltihop blir ännu mer verkligt då man ser det på video, med era roliga kommentarer till dessutom :D
    Förresten på tal om ingenting, jag tyckte det var lite kul att ni var på Gröna Lund just den kvällen, jag var nämligen också där! Synd att jag inte åkte något, hade varit kul att se dig där Li, även om du inte hade haft en aning om vem jag var xD
    Hur som helst. Jag ser fram emot att se och läsa om resten av er resa, tack för att ni delar med er! :)

    SvaraRadera