tisdag 25 januari 2011

Finding Hogwarts, CSN, diet, LeakyCon!

Häromdagen fick vi ännu en härlig nyhet från LeakyCon. Filmen Finding Hogwarts ska ha premiär på LeakyCon!!!
Finding Hogwarts är en dokumentärfilm som i det stora hela handlar hur det är att vara ett HP-fan, hur man nu har vänner som man aldrig skulle haft om det inte vore för dessa 7 böcker samt om några galna fans som ger sig ut för att hitta Hogwarts.
http://www.youtube.com/watch?v=9D0VZcAOe2Q
Här är en fin trailer om ni vill titta. Jag är i alla fall superexalterad över att få se denna film, jag tycker den verkar sjukt fin och något vi alla kan känna igen oss i!

I dagarna har jag ju även strulat extremt mycket med csn och mina pengar, men idag har jag äntligen lyckats lösa allt och inom några dagar kommer pengar att ploppa in på mitt konto. Väldigt mycket efterlängtat eftersom jag lever på minimun just nu. Typ 300 kvar på kontot, jättekul när hyra och sådant snart ska betalas ihop med telefonräkning, bokräkningar, osv. Men nu ska allt lösa sig och bli bra och eftersom man får extra mycket pengar i januari ska en hel del över till sparkontot. Merchandise här kommer jag, typ.

Och dieten då, den går också bra. Jag tränar och äter inte onyttigt och dricker inte läsk. Det går bra, neråt och jag känner mig smalare och friskare fortfarande! Hoppas att det fortsätter såhär, för jag är jättenöjd med hur det går just nu. Känns som jag går neråt i bra takt också, så jag inte rasar vikt som jag sen kommer att gå upp igen.

Åååh LeakyCon <3 ni andra som ska dit, vad planerar ni att göra? :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar