måndag 27 juni 2011

Vi tar sjukdomen, paniken och stressen nu

Jahapp, hej bloggläsare.

Jag, Erik och Anna hade en deal gällande resan. INGA sjukdomar. Att det är förbjudet att bli sjuk. Jag har brutit det avtalet. Jag är jättesjuk. Har gått och burit på något skit i någon vecka nu och det bröt ut igår. Började med feberkänsla och huvudvärk, utvecklades till killande i halsen, näsan och öron och blev nu på morgonen en dunderförkylning med tillhörande feber på menyn. Så underbart. Inte. Idag har jag sovit/tittat på film/druckit saft och försökt att inte ha allt för mycket panik över att jag är sjuk. Men det har jag!!! Inte bara för att jag måste sjukanmäla mig från jobbet eftersom jag knappt ens orkar gå från sängen till badrummet, men också över att febern kommer bita sig fast och stanna en längre stund. Själva resan borde inte vara någon fara, men allt innan?

Jag hade tänkt börja packa idag då. Näe, det hade jag inte ork till det inte. Och det är så inte bra! Jag vill inte packa i sista sekund, jag vill börja packa nu! Dessutom vill jag börja kolla upp disney-biljetter och kopiera pass, men det orkar jag inte heller. Ååh jag börjar gråta.

Nej men, det ska gå bra. Så klart. Det måste gå bra.

Eller?

1 kommentar:

  1. Åh, gråt inte Li! <3 <3 <3 Allt kommer att bli bra tills att vi åker. Just nu har vi tid att vara sjuka, mysa och titta på Pippi Långstrump. Jag ska ta hand om dig så att du blir frisk till LeakyCon! <3

    SvaraRadera