tisdag 24 augusti 2010

Jag är bäst, nervös och livrädd.


Hotellet är nu bokat och jag är förväntansfull. När jag ser bilderna och liksom tänker snart är vi där kan jag inte vänta. Hotellet verkar i mina ögon ganska normalt, ungefär som de hotell jag varit på förut. Fast en skillnad: Det amerikanska. Så fult att jag dör, men det är otroligt kul. Kan inte vänta tills jag får hoppa i de där fula sängarna, hahahahahha. Jag dör. Sängen! Kolla! FULT HAHAHAHAH,


Men fortfarande. Jag drömmer då och då en dröm då vårt plan störtat, Anna, Li och Erik är borta och jag simmar omkring mitt ute på Atlanten. Jag får sån jävla panik och kommer behöva dricka mig full på planet för att inte vara för jobbig. Hhaha. Nej, folk säger att sådana rädslor oftast är värst innan. Får hoppas det. Är stört rädd. Känner mig som en töntig liten tjej i en 60-talsfilm. :( :(

MEN det där barnvaktsjobbet som jag pratade (skrev hahaha) förut början antagligen på måndag och kommer vara varje måndag från hämtning på dagis till ca 22:00. Det blir några tusen under året. FETT BRA. Sen har jag mitt andra jobb från innan också, vilket jag jobbar på så fort jag får chansen. Jag äger, eller hur? Det här kommer gå tack vare barnvaktsjobbet.

Nu har dessutom skolan börjat igen, så studiebidraget börjar ramla in på kontot varje månad också. Perfekt. :)


pengarpengarpengarpengarpengarPENGAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar