måndag 30 augusti 2010

Födelsedag och ny design!

I förra veckan fixade jag ny design på denna blogg. Eh. Egentligen använde jag bara en av bloggers eminenta nya mallar och deras bilder, men bannern har i alla fall jag gjort och det är ju bäst! Kändes att det behövdes lite förändringar när bloggen är typ ett år gammal... Det tycker jag i alla fall.

Själv är jag nu 22 år gammal! Det känns ganska okej, förutom mindre ångestladdade moment när jag känt mig gammal och skrynklig och ful. Det går nog över. Två dagar har jag överlevt nu i alla fall och det verkar ju gå framåt. Känns stabilt.
Födelsedagen innebar en hel del nya saker vilket gör mig glad, för då kommer jag inte behöva köpa dem mer. Förutom pengar och löfte från mamma och mormor att när LeakyCon-pengar behövs kommer det sättas in på kontot (en del i alla fall, jag ska fortfarande självfallet spara så duktigt som möjligt!) köptes det linser till mig, som jag nu slipper betala för själv = mer sparande, och flertalet skivor, dvdboxar, filmer och saker till lägenheten som jag behövt. Det känns fint!
Fick även världens finaste presenter från Erik, rosa mugglis och gå på bio och se Toy Story <3 Det var så fint! Man kan inte bli lyckligare än vad jag är.
Och från Mirre fick jag SPICE GIRLS THE MOVIE. Kan ni fatta det?! Det var i våras som jag började obsessa runt Spice Girls igen och grät när jag upptäckte att min film var borta och att den inte går att beställa på dvd i Sverige.
Världens bästa Mirre hittade den dock på amazon och beställde hem till mig <3 Jag blev superglad!

Nu hoppas jag att hotellet snart drar pengarna för den första natten, så vi vet hur mycket vi måste betala. Sedan börjar sparandet mot FLYGBILJETTERNA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar