tisdag 10 augusti 2010

Jag hade några dagar då jag inte kände mig pepp alls. Men nu känns det sååå mycket bättre och jag vill bara vara i Florida nu! Jag har bestämt att vi ska ses inom den snart och peppa också!!!


Jag har som sagt inte varit så pepp de senaste dagarna så jag har gjort av med några hundralappar på massa onödiga saker + present till en kompis. Men nu måste jag verkligen spara!

Jag får inte slösa mer pengar alltså. I veckan ska jag gå till banken och öka den automatiska överföringen från 700 kronOr/månad rätt in på mitt sparkonto till 950 kronor, plus att jag ska lägga alla småpengar och pantpengar osv i min sparbössa. Jag vill försöka hitta jobb, men det finns tyvärr inte så mycket jobb för en tjej på under arton. Varför är den enda rika släktingen jag har i bråk med halva släkten? åhhhh. Jag vill ha någon att tigga av!

blablabla. Jag tror att lite av peppen försvann för att jag drömde en dröm om att vårt plan störtade och jag simmade omkring i evigheter ute på Atlanten. Jag är jätterädd för stora utrymmen och kommer säkert spy innan jag går på planet. Kommer bli tvingad på det av er, för jag kommer bli kvar på Arlanda annars. :*(

Men jag är bäst i alla fall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar