tisdag 5 juli 2011

Att kolla väderprognoser är ett tecken på att det är nära

HEJ BLOGGLÄSARE!

Nu är det nära, så nära att det inte är sant! Vi har börjat packa, eller i alla fall planerat och jag har i alla fall packat kläder jag vill ha med mig. Vi har också fixat i stort sett allt nu, vi har biljetter till Disneyworld nu också! Snart är det alltså bara dags att sätta sig på planet och åka. VI SKA ÅKA TILL USA. VI SKA ÅKA TILL LEAKYCON!

Just nu håller jag och Erik på och kollar väderprognoser. Det verkar som om Florida kommer ha sjukt varmt, däremot med ganska mycket risk för åska... Hm. Inte bra eftersom jag är RÄDD. Dock känns det så perfekt med åska, tänk om det åskar och regnar sista filmen. Precis som det gjorde den natten Harry fick reda på att han var trollkarl. Åååh Harry Potter, vad jag inte vill att du ska ta slut alltså.

Jag har även hittat en ny väska, äntligen. Alltså en axelremsväska typ, mina går alltid sönder och jag vill alltid ha en ny, tygväska, som man kan ha runt axeln, inte bära över den (eh, förklarar sämst) men nu hittade jag en i alla fall! Dessutom på rea, underbart.

MEN SNART ÅKER VI!!!

5 dagar kvar, herre guuud

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar