fredag 1 juli 2011

IS IT JULY YET? BECAUSE I THINK IT TOTALLY IS

HerreGUD alltså. Nu är det juli. Juli!!! JULI!!!

Vi vet alla vad som händer i juli. Juli är MÅNADEN. Månaden med stora bokstäver, månaden som står ut från alla andra. DET ÄR STUNDEN SOM KOMMIT. I skrivande stund är det 9 dagar kvar tills vi åker. 9 dagar! Kan ni fatta hur fort det gått, kan ni fatta att det egentligen inte alls var länge sedan vi pratade om 9 månader? Nu är det 9 DAGAR! Jag är så pepp att jag dör, förutom att allt verkligen verkar ordna upp sig och bli awesome så.... Alltså, det är bara så häftigt, så fruktansvärt häftigt!!! Jag tror de här dagarna kommer gå så fort, jag har just piggnat till mig lite så jag ska jobba nu igen och 6 av dessa 9 dagar kommer alltså vara arbetsdagar, och då kommer det gå ännu fortare. Oj oj OJ vad detta är sjukt. SNART ÅKER VI!

Det som hänt den senaste tiden är typ att vi har fått mail om vilka special guests vi vill träffa på special meet and greets. Det har ju varit lite strul med det där men nu har vi alla fall fått möjligheten att välja - vi är dock fortfarande inte garanterade att få ett meet and greet. Man fick välja två, och vi valde...
Darren Criss
Brian Ross

Det roliga var svaren vi fick om det, eftersom det genomgående var "oj, hm.. Brian Ross, vi visste inte att någon skulle välja honom, eh.. får se vad vi kan göra" lite awkward, lite pinsamt, men det ÄR honom vi vill träffa, så vad ska vi göra? Hoppashoppashoppas att vi får Darren Criss också, jag vet att det bara är en dröm men åååh.

Annars håller alla på och typ totalt freakar. Bäst idag:

Jag skriver på LeakyCons facebook:
Is it july yet? Cause I think it totally is!

och får svaret från LeakyCon themselves:
LeakyCon would respond to this comment if all its staff were not busy running around screaming.


  NU SKRIKER VI LITE TILL! USA, HÄR KOMMER VI!

2 kommentarer:

  1. Jaa, nu åker vi! :D

    Och du behöver inte oroa dig över flygresan, jag ska vara där och krama dig! <3

    SvaraRadera
  2. FYJÄKLARVADKUL!NIFÅRSETILLATTHADETKULFÖRMIGOCKSÅVA?!

    Mellanrum^15? eheh, Men åååh vad jag hade velat dra till USA. Men Det kommer bli så mycket USA kommande år så jag nöjer mig rätt så bra med London och Göteborg för stunden. ^_^ Hahaha men jag har börjar hypa PotterCon 2012!!!! IIIIH! <3

    SvaraRadera