lördag 9 juli 2011

Kvällen innan!

HERRE GUD!

Det här, kära bloggläsare, är helt stört.

Om mindre än 12 timmar sitter vi på det plan som ska ta oss över Atlanten. Tillåt mig att säga: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

Det finns i princip inga ord som är tillräckliga för att beskriva den här känslan. Att vi ska åka, imorn. Att vi lägger huvudet på huvudkuddar på svensk mark för sista gången innan resan. Eller ja, det är tveksamt om det finns en huvudkudde till mig här i min brors fina studentrum. Det finns dock en tehuva. Kommer att känna mig som Dobby inatt!

(Okej då, det finns en röd och grön kudde som bror min har gjort i slöjden, ära vare gud i höjden. Fast jag tror jag vill sova på tehuvan.)

Från och med imorgon kommer vi att befinna oss på soliga gator, i stora samlingar Harry Potter-fans och med något begränsad internetåtkomst. Allt det vi ser och upplever kommer inte att förmedlas till er, kära bloggläsare, här i realtid. Någon uppdatering då och då kan nog bli av, men framför allt så ska resan dokumenteras i en vlog! Den kommer att fixas till efteråt och släppas, förmodligen i en massa delar på youtube. Det ska bli mys!

Vi borde sova. Vi ska gå upp 05:30. Dock har vi en del packning kvar, ytterst lite, men en del.

IMORGON ÅKER VIIIIII!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!

1 kommentar:

  1. Anna! Hoppas att ni har det sjukt bra i FL, själv var jag på midnattspremiär av filmen i Vällingby inatt :) /kramar från Lisa M

    SvaraRadera