måndag 21 september 2009

Grattis Eriskay!

Som fyller 18 år idaaag! Mycket spännande. Hoppas du fick finfina presenter och kanske pengar till LeakyCon-kontot? ;D

Idag har jag haft en lektion på 3 timmar då vi tittade på världskartor. Det är lååååångt mellan Sverige och Florida. Fruktar nog nästan flygresan mer än att spara pengar och ha sig! Det känns mycket läskigt och som att det kommer ta tid.

Har också pratat med Danny lite om det hela och han är lika pepp som jag är! Han ska klä ut sig till Lucius. Hihi. Det kommer bli så fint.

Nu ska jag chilla ner lite och lyssna på A Very Potter Musical-soundtracket. <3

Hejdå : D

2 kommentarer:

  1. A very Potter musical? Det har jag inte ens hört talas om! Jag är så sjukt efter i nörd-världen just nu :o
    en länk? snela?

    SvaraRadera
  2. Youtuba på A very Potter Musical eller StarkidPotter så hittar du :D

    SvaraRadera