måndag 28 september 2009

Snart ny månad!

Och med ny månad menas nya pengar = kan sätta undan mer på LeakyCon-kontot!
Jag känner verkligen att målet kan nås, måste bara verkligen ligga i med att söka jobb. Har sökt ett par extra jobb nu och ska försöka söka massa sommarjobb så man verkligen får något. Om jag så måste jobba hela tiden, so be it! Det enda jag har nu är att jag INTE tänker jobba på julafton. Bryr mig inte om hur mycket pengar man kan få eller så, julafton är heligt och då jobbar man helt enkelt inte. Det är alldeles för viktigt för mig att bara kunna ha en mysig och underbar jul med familjen.

LeakyCon känns avlägset, men samtidgt så nära. Och jag längtar så otroligt, otroligt mycket. Börjar redan planera vad man ska ha med sig, vad för kläder man ska ha på sig och hur man ska verkligen visa sig som svensk (alla svenskar som ska dit måste ju ha svenska flaggan eller något!) och sedan allt runt omkring.

Ska också bara bli så himla kul med allting. Ja. Att träffa andra nördar och specielltspeciellt Danny och Chris, för det kan bli så sjukt kul. Eller det KOMMER bli sjukt kul. De måste bara komma. Så är det bara.

Det är underbart att vara nörd!

1 kommentar:

  1. Hej, kan inte du adda mig på msn? Jag är Emmylou på fefo! :o Vill fråga en grej! (vill inte ta det i forumet och jag kan inte uggla dig!)

    Idahurricane@hotmail.com

    SvaraRadera