tisdag 15 september 2009

Money money money...

Det går ganska bra med sparandet hittills. Det är visserligen bara början nu, men en bra start är ju inte fel! Jag är lite nervös för senare omkostnader med att flytta hemifrån och så, men det får komma när det kommer. Förhoppningsvis går det fint.

Jag skulle inte ha något emot ett jobb, dock, bortsett ifrån att jag inte verkar hinna med att ha ett just nu. Dessutom har jag inte hittat ett. Jag inbillar mig lite att jag har mer tid nästa termin, men det låter ju vrickar. Mer tid under vårterminen i trean? Nej, knappast.

Sommarjobb ska jag i alla fall ha! Med sommarjobb så borde det gå. Sommarjobb skulle kunna täcka studentutgifter och ge mig mer LeakyCon-pengar. Tips på bra sommarjobb? Vore inte helt fel att vara sommarvikarie någonstans. Då skulle man kanske få lite mer lön eller så. Vi får se vad man kan hitta. Kanske på ett bibliotek. Det skulle passa mig så sjukt bra. Måste kolla upp om man kan söka till sånt.

Det vore trevligt med en uppdatering på LeakyCons hemsida, tycker jag. Jag antar att de planerar och så, men jag är nyfiken!

Det är inte kört än. Inte ett dugg kört!
/
Anna

1 kommentar:

  1. Min kompis sommarjobbade på ett biblotek, så det ska gå :D

    SvaraRadera