torsdag 13 maj 2010

Det blir bra nu.

Ibland hintar jag lite fint till mamma om LeakyCon och hur pengar kan bli ett problem och det låter inte helt omöjligt att lyckas få att hon (läs: mormor) kan låna mig pengar då... Förr eller senare kan jag ju betala tillbaka, och det blir bra. Jag vill ju verkligen åka och ofta mina föräldrar skulle neka mig det. Nej. Just det. Det blir fint.

Ett jobb skulle dock inte sitta fel. Försöker sista minuten akuthitta, men det är ganska svårt... Synd att skolorna inte är öppna på sommaren och jag kunde få vikariejobb. Det är ju typ det enda jag kan lyckas få nu med mina awesome referenser. Läraren jag har praktik hos har dock sagt att jag kanske kan få hoppa in och vikariera för henne något nu, och det skulle ju innebära liiite extra pengar och det är alltid väldigt bra.

Annars så... Har jag nog kanske inte varit jätteduktig på att spara den senaste tiden. Tyvärr. Men jag försöker. Och nu är jag hemma hos min familj i några dagar vilket betyder att bli bortskämd och få mat betald och massa annat som de vill ge en. Vilket är sjukt bra. Lite sparat i alla fall!

Förövrigt sitter jag och pratar med min kompis JP i USA och hans kompisar ska åka på graduation collage trip och se Harry Potter-parken! INTE RIKTIGT OKEJ. Jag vill också. Och jag gillar HP mycket mer än någon av honom och hans kompisar! Hatar lite nu.

Jaja.

Snart är VI där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar