torsdag 27 maj 2010

YTTERLIGARE EN ANLDENING ATT KOMMA DIT!


Alla vet nog att wizardrockaren Roonil wazlib (som inte heter det på riktigt, hon heter Molly :P) kom till Stockholm i vintras för att studera. Hon kom även på Wizardrockspelningen "Lumos" i Åre. Jag lärde smått känna henne där och efter att vi fått kontakt med varandra på facebook bjöd jag in henne på stickis. Vi har träffats ett par gånger efter det men i förra veckan så sågs vi för sista gången det här året. Vi kommer nämligen inte ses på läääänge nu då hon åkt hem till USA. MEN hon hoppas på att kunna komma till Leaky con, vilket skulle ge oss ytterliggare en anledning till att åka dit.

Molly är verkligen en jättecool människa och jag vill verkligen träffa henne igen. I och med detta har motivationen till att samla in pengar ökat en hel del och jag har återigen börjat kolla efter alla möjliga olika jobb. Bilden är snodd från hennes facebook från då, vi spelade också in en film men det ligger på facebook så jag vet tyvärr inte hur man får in den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar