onsdag 5 maj 2010

Sommarjobb

Jag vet inte om jag får. Det är läskigt. Just nu ser det inte ut så. Anställ mig? Jag är bra på att klippa och klistra! ;)

De goda nyheterna är att LeakyCon av allt att döma fungerar ändå, i och med att det är högsta prioritet. De lite tristare nyheterna är att den bärbara datorn som är mitt stora planerade inköp inte blir lika cool som man kunde ha önskat. Flytten hemifrån kan också bli lite knepigare. Fast den kommer jag att ha typ 10k till, separat från de 15 som ligger på LeakyCon-kontot. Det är långt ifrån katastrof. Jag har sparat jätteduktigt hela året!

Det blir att bita lite i det sura äpplet om jag inget jobb får, men så är det när saker är viktiga för en. Typ som LeakyCon. För dit ska jag, det finns inget stanna hemma. Det måste gå och det kommer att gå.

PEPP! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar