torsdag 20 maj 2010

Det senaste jag föll för


Denna bild visar på mitt senaste totalt onödiga inköp där jag egentligen borde sparat pengarna till LeakyCon. En Jonas Brothers-väska på tradera som jag bara var tvungen att ha. Okej, jag var kanske inte tvungen att ha den. Men den är fin. Till mitt försvar kan jag säga att det kostar bara 101 kronor med frakt inräknat och dessutom är nog detta betydligt billigare än att gå på JB-konsert vilket jag nu inte gör, då de fortfarande inte lagt till varken Sverige eller något land i Skandinavien i sin world tour. Dessutom är väskan sjukt snygg, jag skulle se sjukt snygg ut med den och Jonas Brothers är sjukt bra.
Dessutom var det ingen som stoppade mig. Folk måste bli bättre på att stoppa mig!

Ska betala väskan snart och sedan ska den skickas till mig och så ska jag använda den varje dag och vara glad och lycklig. Ibland får man faktiskt unna sig saker.
Okej, jag är även medveten om att jag unnar mig saker lite väl ofta men det... Jag behöver det! Ärligt talat. Och förtjänar jag inte lite JONAS-saker när allt kommer omkring?
Jo, det tycker jag.

Och som ingen annan har fallit för frestelsen någon gång. Bara det att jag är den enda i denna blogg som är ärlig och vågar erkänna det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar