onsdag 21 juli 2010

JAG ÄR FÖR PEPP FÖR ATT DÖ

Hela jag hoppar upp och ner och jag är för glad för att sova. Jag vill fira med pepsi, men när jag var i affären sa min hjärna, smar som den är "Lovisa, en sån där flaska är en sån där flaska i Florida!". Jag vill hellre dricka pepsi i Florida såklart.

Nu är det liksom...På riktigt. För att citera Emma (ahahhahahahhahaha) "Det här är det största som hänt i mitt liv!", fast jag är nästan seriös om man räknar bort typ...När mina småsystrar föddes och...hahaha.

Jag är för pepp. Kan inte vänta på att se alla vloggar "Tre hufflare och en slyth på LEAKY CON!"

blablablabla. Pepp för HATP också såklart. De andra ska se på alla, men jag väljer nog endast Österund, Bäsna och Stockholm. Det får bli så, liksom. De andra får kosta på sig att ringa mig om/när Dumbledore spelas. Jag kan ju sitta hemma och sjunga Save ginny weasley. På svenska och sedan ladda upp det på you tube så alla har något att skratta åt i bilen. Åhhhh.

Nu är jag förvirrad och dör. På torsdag ska jag träffa Li. Vi ska äta och peppa. Jag hatar att inte Anna bor i stockholm.

(Jag har tänkt på en grej också - under leaky con ska jag lära alla engelsktalande människor ordet bajskorv och säga att det betyder glass hahahahhahahahahahhah).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar