söndag 25 juli 2010

Jag är bäst.

Idag var jag på minuer med massa mysiga människor. Jag brukar alltid köpa en grek och en varm choklad när jag är där, gjorde jag det idag? NEJ FÖR JAG ÄR BÄST.

Och jag har även bestämt mig för att skippa alla spelningar förutom stockisss, som jag och Maria pratate om idag: Hatp har inte sett någonting innan Stockholm, där deras galnaste fan kommer vänta. Och seriöst, lite sant är det. Jag älskar Wrockspelningar och jag dansar alltid stört mycket på dem! :DDDDD

Men det är inte vad jag ska prata om. Jag tänkte skryta om ännu en smart och ekonomisk grej jag har gjort den här veckan. JAG KLIPPTE LUGG PÅ MIG SJÄLV. Och efter en hel del övertalande från en hel del underbara människor, har jag kommit fram till slutsatsen att det blev ganska bra ändå. Och i morgon är det grillis och jag ska ta med potatissallad hemifrån (alltså inte sån där man köper i en plastburk, utan potatis som är kall med massa grönsaker, så jävla gott) för jag är ekonomisk!

Jag snor Lis idé och listar saker jag har köpt den här veckan:

Sparbössa att lägga småpengar i, 15 kr. Den är bra att ha ifall jag har småpengar löst. Den går bara att öppna med konservöppnare så jag får inte öppna den innan jag måste!!!

Ballerinaskor, 50 kr på rea. Mamma höll på att bli galen när jag gick i gymnastikskor när det är jättevarmt, så nu kan hon inte bråka på mig mer!

En knattemeny på tacobar, 46. SÅ ONÖDIGT MEN JAG VAR I STAN MED OLSSON OCH BLEV JÄTTEHUNGRIG.

En chailatte, 34 kr. Så onödigt att jag dör.

Ett diadem, 10 kr på rea. Också onödigt, men väldigt fint.


Det var allt, tror jag. Nu ska jag inte köpa någonting på hela veckan som straff för att jag köpte massa onödigt den här veckan!!

Och jag ska ta kort på min sparbössa sen. Har gjort om den jättefin så den är lite mer peppande!

(Och ja la ner allt jag hade kontant, närmare 300 kr, i bössan för jag är bäst)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar