onsdag 21 juli 2010

SANNERLIGEN. NU ELLER ALDRIG!!!!! XD

Men seriöst. Jag och Li är riktigt duktiga på att slösa pengar. Usch. Speciellt jag, som verkligen inte har mycket pengar alls vare månad, måste spara och jobba en hel del i höst. Och inte önska mig så mycket annat än pengar i julklapp. Åhhhhhhhhhhhhhhhh.

Jag funderar på att skippa alla spelningar förutom Bäsna och Stockholm...Det är liksom ett måste typ.

Vad jag har köpt denna vecka:

En chokladkaka, 15 kr. Onödigt som bara den. Glöm något mer sådant alltså!
Leaky con- biljett, SÅ JÄVLA VÄRT ATT JAG AVLIDER.

Så...Jag har inte köpt mycket den här veckan. Mest för att jag varit hos mormor och det finns godis överallt där, men ändå. Bra, Lovisa! Dessutom fick jag närmare 400 kr av mormor och morfar!!!! SNÄLLT. hihihihihihihihihiih. :p

Nu ska jag snart skriva en CV och söka småjobb i affärer. Sådant en lite tös på under arton kan få!

ÅH JAG ÄR PEPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar