onsdag 29 december 2010

Mobil!

Jag har köpt en ny mobil! En jättefin Sony Ericsson X10 mini har blivit min, och jag behövde inte betala alls mycket heller! Faktum är att det knappt märks i LeakyCon-kassan alls.

Jag betalade för min fina telefon 295 kronor i butik. Visserligen har jag nu bundit mig till Telia max 25 i 18 månader och betalar då av 80 kr i månaden på telefonen, men detta känns som en mycket liten utgift. Erbjudandet med Telia Max 25 blev att jag fick billigare abonnemang än vad jag i nuläget har, vilket känns fantastiskt! Kommer säkerligen inte betala mer än 200 kr för min telefon i månaden ändå (då inräknat alla kostnader för telefoni osv). Det kändes som ett ytterst smart köp från min sida. Bäst var också att jag fick med rosa skal till telefonen - jag har en rosa mobil igen! Trodde jag skulle få hålla mig till svart men nej, jag öppnar mobillådan och där ligger det, ett vackert, glänsande, rosa skal! Det var så fint och jag blev så, så glad.

Dessutom är kameran IMO väldigt bra, så jag kan nog klara mig med den perfekt, kanske t.o.m. i USA! Ska nog ändå försöka låna systers kamera, men det känns bra att ha något som fungerar i alla fall. Min före detta mobil hade bra kamera, men mot slutet började den bli dålig och nu känns det lugnt. Denna mobil har ju t.o.m blixt! Verkligen lyx.

LeakyCooon <3 Mys! Roar mig med att sitta och googla fram populära matställen i Orlando. De verkar gilla steakhouse och sea food. Verkar inte vara dyrt heller, även fast man räknar med att betala dricks som inte ingår i priset där på samma sätt som det gör här. Känns fint! Man kanske inte kommer att behöva leva på McDonalds hela USA-vistelsen...

Och förresten, här är mobilen. Fin va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar