onsdag 22 juni 2011

Snart är vi där!

Kära bloggläsare. Snart är det bara två veckor kvar, sedan åker vi. Idag är det typ 18 dagar kvar tills vi åker. 18 dagar! Det är ju helt sinnessjukt. Jag vet att jag nog upprepat mig väldigt mycket om detta i bloggen de senaste veckorna, men det är ju verkligen helt stört. Helt stört. Galet stört!

Förutom att jobba har jag ju ibland lediga dagar. Nu har två lediga dagar spenderats (eller ja, den andra dagen är ju fortfarande tidig morgon) i Bäsna! Här i Bäsna har vi frågat ut papa Mats om allt om flygresor och hur vi ska göra när vi ska checka in på olika flygplatser, hur det kommer fungera med vårt bagage, osv. Ditresan börjar kännas lite lugn, dock börjar jag bli riktigt nervös över hemresan, där vi har väldigt lite tid på oss för ett planbyte i Newark. Det ska nog dock gå bra. Hoppas jag. Kanske. Det måste det!

Annars blir det mest planering nu om packning, man borde faktiskt nästan börja packa snart! Hogwartsoutfit, andra kläder med HP-tema, saker som bara MÅSTE med (typ DatM-skivor jag köpt, tror ni man kan få dem signerade? Dör av lycka då) och kanske börja inköp för sånt som behövs nytt. Jag behöver en ny mascara, en ny väska (suck, suck, suck, jag hittar ingen bra!) och någon form av ansiktskräm. Vill inte fastna med torr hud!

Bikini måste med också. Snygga kläder. En klänning till balen. Och extra skor, hur många? Kommer antagligen mest vilja ha ballerinaskor, kanske ta med sig tre par sådana och ha på sig ett par converse på flygresan? Yay? Nay?

Är lite för nervös och rädd för att hela tiden tycka att allt är jättekul. Men jag är taggad. Självklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar