lördag 25 juni 2011

Galet snart nu!

Det är typ två veckor. Två veckor och en dag, noga räknat. Sen åker vi!

Det känns både bra och nervöst. Det är så mycket på en gång, men vi har också planerat sjukt ordentligt. Jag kan spontant inte alls komma på något superviktigt som vi totalt glömt bort.

Idag köpte vi till och med biljetterna till Arlanda Express-tåget. Inte för att man behöver göra det i förväg direkt (som mina kunniga föräldrar en aning roat har påpekat) men det är skönt att veta att man har dem.

Arlanda express verkar bra. Vi tänker ta ett sjukt tidigt tåg, så att vi kan lösa saker och ting om något blir försenat. Vilket det inte ska bli, men det är ju så man gör när man ska flyga.

Nu gäller det att peppa också. Peppa att vi ska få se den amerikanska fandomen up close, vi ska gå på coola wrockspelningar och få se parken och filmen och Darren Criss. Och vi ska äta på cheesecake factory och smaka twinkies och vlogga och gråta lite då och då, för vi tror att vi kommer att bli sentimentala och sånt.

Jag kan tjuvstarta sentimentaliteten lite. För tio år sedan var det sommaren då jag först läste en Harry Potter-bok, och nu sitter jag här och undrar vad som hände sen egentligen. Hur gick allt det här till?!

Snart åker vi. Det är så nära nu att det nästan är svårt att tänka på annat.

AAAAAAAAAH!

Pepp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar