onsdag 9 februari 2011

Arbetsintervju!

Idag var jag på arbetsintervju på Gröna Lund. Är faktiskt ganska nöjd med min insats, tyckte att jag svarade smart, hade koll och visste rätt mycket om Gröna Lund som många andra i min grupp inte visste. Förklarade bra varför jag ville att Kevin Jonas skulle arbeta på Gröna Lund (don't ask...) och sådär.
Tror dock jag kommer falla rätt mycket på att Gröna Lund har flera tusen sökande, varav typ alla säkert har bättre arbetsliverfarenhet och kan jobba mer än vad jag kan. Är ju upptagen juli och lite i augusti, vilket säkert inte är jättepopulärt hos de som anställer.

I alla fall, jag tycker jag gjort bra ifrån mig och får jag inte jobbet nu är det just pga det. Och då är det ju faktiskt inte så mycket mitt fel, egentligen. Jag kan ju inte få mer erfarenhet utan jobb direkt, vilket är synd...

Jobbsökandet går i alla fall vidare. Funderar på att söka jobb på Skansen också, kanske fråga runt på dagis osv, allt som kan passa mig. Vill gärna ha pengar så sommaren inte blir så jobbig och att jag verkligen kan njuta av LeakyCon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar