söndag 13 februari 2011

LeakyCon-dieten och sparandet!

Tjooo bloggläsare!

Nu har jag haft min LeakyCon-diet i en månad, och det är fint. Har gått ner i vikt (men framförallt syns det att jag blivit smalare, tror mycket fett omvandlats till muskler också!) och jag mår bra. Mycket nyttigt äts och det känns mycket bättre än när man åt massa onyttigt varje dag.

Men allra bäst = sparar så mycket pengar!!! I vanliga fall skulle säkert alla mina pengar ha gått åt vid det här laget, men nu när jag sparar in så mycket på att inte köpa godis/läsk/fikabröd spenderar jag nästan ingenting. Mat förstås, och sådant som behövs till det, men det lilla lördagsgodis jag köper varje lördag märks knappt i budgeten. Jag sparar duktigt!

Så duktigt att jag faktiskt tror att jag, trots att jag behövt köpa tågbiljetter, betala dyrt läkarbesök och dyra mediciner denna månad nog kommer kunna lägga undan mer pengar ändå innan månaden är slut. Det har typ aldrig hänt innan! Woooh jag är så nöjd och glad och framförallt STOLT över mig själv.

Snart har jag gått ner tillräckligt så att jag får köpa lite nya kläder dock. Det är ett bra sätt att hålla sig i spår. Man blir glad av belöningar!

Förövrigt har vi coola LeakyCon rockstars nu fått våra mail om alla våra förmåner och sådant. Det verkar som att vi som är 50 first rockstars (vilket jag, Erik och Anna är) kommer få välja att träffa en "special guest" och vi är helt hypade över detta!!! Tänk om man får välja Darren Criss liksom. WOW!

LeakyCooon här kommer jag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar