måndag 22 november 2010

Veckans utmaning - resultat!

Förra veckan hade jag en utmaning för mig själv - att inte använda kortet. Nu antar jag, kära läsare, att ni alla är extremt nyfikna på hur det har gått för mig. Det ska jag nu berätta!

Det gick faktiskt väldigt bra. Jag drog bara kortet EN enda gång och det var när jag verkligen var tvungen att köpa några saker på Ica och inte hade tid att gå hem och länsa spargrisen. Onödigt, jag vet, men jag var verkligen superstressad. Och jag tycker det var bra att jag klarade mig så bra i alla fall.

Att det skulle gå så här bra hade jag inte kunnat tro, men mycket hjälptes av att jag hade spargrisen som sagt med rätt mycket pengar, men också att jag fick ca 100 kronor som folk var skyldiga mig för biobiljetter. Att vara hemma hos familjen hjälpte också de sista dagarna. Men jag är ändå stolt! Jag hade kunnat slösa mycket mer, men det har jag inte gjort. Jag har bara sparat och det känns sjukt bra. Jag har pengar kvar på kortet, mycket mer än jag säkert skulle haft om det inte vore för denna utmaning, och nu är det bara 3 dagar kvar till Csn. Underbart!

Nu är det även ungefär bara tre veckor kvar tills vi ska köpa flygbiljetter. Helt sjukt! Snart kommer vi ha biljetterna och allt kommer bara kännas så himla mycket när nära. Idag fick jag (eller vi, antar att alla fick) ett mail från LeakyCon och aktiviteterna de ska ha där. Är så fruktansvärt pepp på att Starkid Potter kommer dit och kör sitt Starkid Event. Jag SKA använda mitt rock star keynote pass till det och få special seating. Finns inget som är viktigare! Att de ska ha en Q&A grej är ju också helt underbart.

Kom även på i veckan att vi som rockstars, och bland de första 50 som köpte de passen, har fått att LeakyCon ska fixa meet and greet med några, och så får man välja vem man vill träffa av dem och så. Tänk om de fixar sånt med Starkid! Då DÖR man. typ brb sitta framför Darren Criss och tvinga honom spela gitarr för en, typ. Eller mmmmm kanske Lauren Lopez istället? Hur som helst, det skulle vara fint.

Igår var jag, Anna och Erik på centralen för att vara med i en Potter-tävling. Man skulle klä ut sig, bli fotograferad och så kunde man vinna sjukt snygga priser. Dessutom fick man behålla bilderna de tog och de var sjukt snygga. Typ idol-bilder snygga. Nu vet man vad man ska ge alla i julklapp, typ framkalla femtio kopior och ge släkten bilden på sig själv. hehe. Billigt!

... eller kanske inte.

Jag borde för övrigt ha en ny veckans utmaning. Men vad skulle det vara? Ge gärna förslag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar