fredag 20 maj 2011

Det börjar verkligen närma sig!

Allt fler grejer announcas, fler saker bestäms och vi fixar det sista! I skrivande stund är det c.a. 50 dagar kvar tills vi åker och det känns så lite, så skumt, att det återigen bara är svårt att beskriva.

Nu händer det alltså bara mer och mer och det är allt mer saker att hålla reda på. Saker som hänt nu är bl.a.

Jag har en resväska! Har lånat av kusinen och fick av mamma ett tsa-lås, så nu är jag redo att ge mig ut i stora världen! Väskan är STOR och jag kommer att kunna packa mycket, dessutom kommer det att finnas plats till merchandise och annat vi köper i USA.

Jag har även planerat att låna kamera av min lillasyster så vi har börjat fundera på när jag ska få hem den. Jag har även planerat att skriva en inköpslista över saker jag måste köpa innan vi åker. På den kommer allt, från Eriks videoband till ny ögonskugga att stå med.

Sista grejerna med hotellet. Vi vill egentligen ha mer koll på huruvida vissa förmåner (express pass osv) fungerar om vi köper Leakys rabatterade parkpass. Det bör inte, enligt andra vana besökare, påverka, men det kan ju vara bra att bli säker. Såg även några grejer om att hotell ibland kan ha speciell transport från flygplats till hotellet, och det kan ju vara bra att kolla upp om det är lättare än vanlig taxi!

Annars har jag pratat dels med norska fans som ska till LeakyCon, men också med amerikanska, och de verkar alla lite peppade på att gå på Disneyworld den 12 juli med oss! Så förhoppningsvis blir vi ett awesome gäng, verkar inte det underbart för vloggens räkning? Bra också att lära känna kul folk!

Hmmm annars vet jag inte mer vad jag ska uppdatera om. Leaky har den senaste tiden uppdaterat om ungefär detta

Open at the Close-eventet snart slutsålt
A very StarKid event - utsålt
Fler keynotes ska snart announcas
De bokar flera biografer för midnattspremiären av DH pt 2


Ja... Får blogga senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar