måndag 9 maj 2011

Open at the Close - WwoHP MIDNATTSEVENT!

Idag kom den härliga, härliga, HÄRLIGA nyheten. LeakyCons Open at the Close aka midnattseventet i Wizarding World of Harry Potter är nu announcat och vi Rockstars kan redan nu köpa biljetter. Det finns 2000 biljetter så jag har slängt mig på telefonen och smsat Anna och Erik om detta så att de också kan se och läsa om denna härliga nyhet och sedan kan vi så fort som möjligt köpa.

När jag kollade på mitt account för att köpa denna biljett såg jag även att LeakyCon erbjuder rabatterat pris till Universal studios parken - alltså billigare priser för övriga 2 dagars-pass och liknande. Det borde vi verkligen köpa eftersom det var rätt mycket billigare! Dock är det inte lika panik med det.

Och ni vet ju mig, fram med miniräknare och valutaomräknare och räkna ut hur mycket från LeakyCon-kassan detta kommer att dra.

Eventet kostar 120 dollar, 2 dagars-passet 115. Lite snabbt uträknat så blir detta enligt SEBs valutaomräknare c.a. 1400 kronor. HELT OKEJ! Speciellt eftersom vi får så mycket häftigt. Vi kommer ha grymt med tid att vara i parken.

Dock förstår jag inte riktigt om eventet, de skriver att man får komma in från 2pm och framåt, men att man borde vara på Royal Pacific vid 6 för deras welcome festivites på konventet... Undrar om man kan gå ut och in?

För "vanliga" personer stänger parken sedan klockan 10, medan vi får vara kvar tills halv 2!!!
asjdkadjsak HÄFTIGT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar