måndag 23 maj 2011

Ingen panik

Nu är det så läskgt nära att man på fullaste allvar börjar bli lite rädd.

På dagens stickis var jag lite rädd en gång, när vi kollade upp flygbokningen för att kolla nånting typ. Den där känslan när man söker på bokningsbekräftelsen och inte får upp den på första försöket - shit har det blivit strul med våra biljetter?! Men nej, såklart inte. Sas har koll på oss och kommer att ha koll på oss. Det är lugnt. LUGNT.

Typ.

Fast det är läskigt. Visst är men pepp på hur bra allt ska bli (och mentalt förberedd på att allt förstås inte kommer att gå riktigt som vi har tänkt oss) men snart tror jag att vi alla tre är i farozonen för att oroa oss mer än vi peppar. Det känns inte riktigt okej. Det är förstås viktigt att ha koll på allt och det ska vi se till att ha också, men att vara taggad och laddad och se fram emot det är också sjukt viktigt!!!

OCH DET ÄR SÅ SJUKT SNART AAAAAAH! Jag har tre veckor skola kvar, räknat med denna. Sen borde jag vara i Stockholm ytterliggare en vecka. Efter det blir det en sväng till Dalarna för att hälsa på föräldrarna, chilla lite, fråga pappa allt om hur man åker till USA och chilla lite mer. Sen tillbaka hit igen någon vecka innan vi åker. (Mor och far som säkerligen läser detta, det innebär att jag vill vara hemma typ 20 juni - 4 juli. Typ. Vi får höras mer exakt! =D)

Ja, men som sagt. Bara att peppa. Och vara lite nervös. Saker kan ju gå fel.

AAAAAH MEN DET GÅR SÄKERT BRA OCH SNART ÅKER VIIIIII!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar