måndag 27 september 2010

Körtelfeber.

Mitt influensaliknande grejs visade sig vara körtelfeber. Detta var ju ljusblått som Tjorven skulle sagt. Betyder att det kan ta flera veckor, till och med månader (!!) innan jag är helt frisk. Detta är HELT sjukt.
Jag har blivit upphämtad av min mamma för att få vila upp mig hemma nu en stund. Det är bra, att vara hemma resulterar i att spara pengar för jag köper ingenting när jag är hemma heller. Egentligen så köper jag inget alls överhuvudtaget nu för jag är sjuk och orkar inte och vill egentligen inte ha något.

Förutom Camp Rock 2. DVDn släpps på onsdag, det är extended version och jag vill vill vill... Den kostar 169 kronor. Får man unna sig det? Jag har faktiskt varit febrig i över en vecka och det är SYND om mig. Nu ringde precis i detta ögonblick som jag skriver detta läkaren som jag var hos och meddelar att mina leverprover visar på att jag har förhöjda värden och bla bla vilket gör att jag hamnat i den körtelfebergruppen med människor som verkligen måste vara extra försiktiga nu för att slag mot levern kan göra att den börjar blöda(?!). Åhhhh vad jag inte orkar det här. Nu gör det ont i hela mig helt plötsligt.

:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar