lördag 11 september 2010

Ensam bloggare.

Seriöst, det är bara jag som bloggar. SÅ upptagna kan ni andra inte vara?! Har ni gett upp? Vill ni inte åka till LeakyCon med mig? Buhuuhhu.
Nej okej, det tror jag inte. Jag tror att ni helt enkelt inte har några uppslag att skriva om. Så nu, som den extremt snälla Slyth jag är, ska jag här ge er alla tre några tips ni kan blogga om. Då kan ni inte länge smita undan för seriöst, "inte tid" är inget jag godkänner. Fem minuter har ni alla att lägga på ett blogginlägg! Allt behöver inte vara 3 A4 långt och genomtänkt. Se på allt jag skriver, t.ex. Finns det någon tanke bakom det? Nej just det.

I alla fall.

ERIK: Du kan skriva om tips för att spara pengar. Det var vad du började med på denna blogg, och det behövs mer. Av oss alla är du nooog den bästa spararen. Så det kan behövas lite sådana input. Sedan kan du alltid blogga om alla planer du har för USA. Vet att du har!

ANNA: Från dig vill jag se ett inlägg om flytten till Stockholm och tankar om framtiden. Hur känns det hittills med att betala allting själv? Hur tror du det kommer bli? Kommer pengarna rinna iväg, eller handlar du bara ekonomiskt och smart? Vad kostar en vanlig dag för dig i mat, hyra, osv?

LOVISA: Du kan blogga om vad du tänker komma på för roliga gratisaktiviteter att syssla med, samt hur det går med extrajobb och sparande osv. ALLA vill läsa om det, seriöst. Och tips på gratisaktiviteter vill vi alla ha. Och du känns som kvinnan för jobbet! Jobbet att komma på dem alltså...

Så. Nu finns det inte längre några undanflykter att komma med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar