fredag 24 september 2010

Sjukdom.

Den här veckan har jag varit sjuk. Jättesjuk. Hög feber, ont i hela kroppen, inte ätit, kräkts, och allt sånt som man brukar kalla influensa, typ. Det är hemskt. Är fortfarande inte frisk och idag ska jag till läkaren. Detta är inte heller speciellt roligt då jag har haft ganska stora problem med att ens orka sitta upprätt, gå från sängen till badrummet, osv, och nu blir det en bussresa att se fram emot vilket jag... Eh. Nog inte ser fram emot. Jag hoppas i alla fall att jag inte kommer att tuppa av och så.

Det positiva med att vara sjuk är dock att man inte köpt massa onödiga saker. Faktiskt har mina utgifter varit noll typ hela veckan. Erik har varit gulligast i världen och köpt glass till mig. Och bananer! Och en febertermometer. Alltså kan man få en bättre och gulligare pojkvän? Tror inte det alltså!
Och idag är det nya csnpengar. Det betyder att man kan sätta över nya pengar på LeakyCon-kontot. Jag fick ändå ganska mycket pengar över denna månad, vilket betyder att jag denna månad har satt över 2500 kronor på Leaky-kontot. Det känns ganska fantastiskt och imponerande tycker jag. Dock ligger pengarna inte alls på de nivåerna jag önskar, eftersom jag hade en ganska jobbig och fattig sommar med utgifter... Men det känns bättre nu i alla fall.

Eh ja.

Nu ska jag sluta blogga och sova några timmar innan jag ska åka till läkaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar