måndag 13 september 2010

Jag har pratat med Linda (mamman till den otroligt söta ungen jag ska få vakta. Ärligt talat, hon är en liten, söt prinsessa typ <3). Som det ser ut nu verkar det som om vi kommer ses inom en snar framtid. Jag blir så glad och ser verkligen fram emot att börja jobba, inte bara för pengarna. JAG ÄLSKAR BARN. Till och med när du är kissnödiga! (a) (a) (a) <3 <3 <3

Och dessutom sa Linda att hon kanske kommer behöva hjälp med lite kontorsarbete då och då, vilket är det jag brukar göra på mitt andra jobb. HAR JAG MEST TUR I VÄRLDEN? Jag har alltså två jobb på gång och ett jobb som redan funkar bra. Jag får in studiebidraget varje månad där det dras 900 kr. Det här kommer gå så otroligt bra. Jag blir så glad.


ÄR FRUKTANSVÄRT PEPP. LOVE MY LIFE! :D:D Allt i livet är så bra nu vilket gör mig så jäkla pepp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nu ska jag gå på toa och sen ska jag hitta något lätt att äta (har varit på stickis så jag är mätt typ men mamma bah ät middag)


Jag är den enda som fortfarande får stå ut med tjatande föräldrar, kom jag på. Alltså dagligen, men det är helt okej. Mamma gör god mat höhöhöhööhöhöhöhöhööhöhöh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar