fredag 24 september 2010

Hej

Jag vill börja med att beklaga mig lite över valet. Jag tycker det är fruktansvärt sorgligt att ett främlingsfientligt parti kom in i riksdagen. Det här landet har varit ett land som är känt för att vara välkomnande och accepterande. Det är hemskt att det inte är så längre och jag har gråtit otroligt mycket över hur själviska och korkade människor kan vara. Vi har möjligheten att rädda liv genom att ta in folk i Sverige, vi har råd. Men människors fördommar och rädsla för nya kulterer gör att Sverigedemokraterna lyckasdes övetala alldeles för många. Tragiskt. Att alliansen återigen vann gör inte saken bättre, enligt mig.

Li, jag hoppas du mår bättre idag! Har planer för en ny milkshake som vi ska göra! :DDDD

Nu...Hur har sparandet gått? Det har gått bra. Jag köper bara saker för pantpengar, överblivna pengar och de 150 kr jag tillåter mig själv att köpa vad jag vill för. Jag tycker att det går helt OK, faktiskt. Och nu när jag har massa jobb att se fram emot blir det ännu bättre. Jag är otroligt pepp inför leakyCon. Det kommer ordna sig på ett eller annat sätt. I veckan var jag hemma hos Anna, hon fyllde 19 år! Nitton! Så otroligt stor hon är. Lite deppigt att jag är så liten och pluttig. :(

eh, trevlig helg allahopa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar