måndag 17 januari 2011

Bloggabloggablogga

INLÄGG 101!!! WOHO!

Li (i inlägget nedan) har helt rätt. Det är nu 2011, året då vi tar oss till Florida, året då det händer. Självklart borde vi blogga!!!

Angående hennes fina bloggtips får de nog vänta lite, då både utmaning och USA-planer nog kräver lite eftertanke från min sida, men jag ska i alla fall komma in lite på budget-grejer i detta inlägg. Det är nämligen så att jag påbörjat jakten på ett sommarjobb!!!

Inte för att det inte går utan jobb, men ack så mycket lättare det blir med! Därför har jag börjat kolla upp referenser, se över mitt gamla CV och fundera på möjliga arbetsplatser. Det vore kul med nåt lite kul, så jag ska söka sånt jag hittar och i övrigt maila runt lite varstans där det kanske vore nice att jobba. Det är alltid bra att sätta sitt CV i handen på någon som kanske vill anställa folk!

Just när jag går igenom de meriter jag har som jag behöver lägga till, inser jag att jag har fått otroligt många nya erfarenheter sedan jag uppdaterade CVt förra året. Jag har flyttat, börjat på högskola och tagit studielån. Jag har gått högskolekurser i såväl projektledning som kulturbegrepp, hållit muntlig presentation inför ett hundratal personer och blivit studentrepresentant i en styrelse. Jag har utbytt kontakter med internationella HP-fans, varit medarrangör av en konsert och deltagit i SM i en minoritetssport.

Jag tror att jag skulle anställa mig. Hoppas alla andra håller med!!!

Jag återkommer till Lis fina förslag snart, för nu ska här definitivt bloggas! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar