söndag 2 januari 2011

Julbal i Växjö!

Imorgon är det dags, då ska jag, Erik och Anna påbörja en lååång bussfärd för att åka till Växjö. Julbalen i Växjö kommer att äga rum på tisdag, men vi är där en dag tidigare för vi tyckte det var bra att inte riskera sena bussar och så. Dessutom är det nog skönt om man sluppit sitta på buss 6 timmar (!) precis innan man ska gå på bal och vara social.

Personligen har jag varit ekonomisk och kommer att ha en gammal klänning på mig på balen. Jag köpte den i våras, tror den har använts cirkus 3 gånger - alltså är det ingen överanvänd klänning och den är fin. Idag köpte jag nagellack och strumpbyxor, rosa, som passar fint till. Fick även ett par svarta skor av Erik!!! De glittrar och är fina och matchar hans, och var dessutom på rea. Sjukt bra. Erik köpte skjortor och slips på rea på Dressman, skjortan är rosa och matchar alltså mig. Vi kommer att vara ett fint par.

Vi planerar också att göra en vlogg, självklart, som sedan kommer att dyka upp på youtube och denna blogg. Yes! Förhoppningsvis blir det minst lika roligt som Harry and the Potters and the stalkers, Bäsna och Gröna Lund-vloggen.

Jag tror att jag packat det mesta, så jag är nöjd. Det absolut viktigaste är i alla fall med så det får duga. Ska bara lyckas med bedriften att få ner sovsäcken på något snyggt sätt....

Over and out

Li

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar