söndag 16 januari 2011

Inlägg 100!

Detta är det hundrade inlägget på bloggen. Fantastiskt! Med det tycker jag vi ska göra något fantastiskt. Bl.a. kanske ha ett speciellt kul inlägg. Men vilka inlägg är roliga? Jo, de med utmaningar. Själv har jag ju fullt uppe med utmaningar, dessutom är jag duktig som bloggar. Vilka är inte duktiga på att blogga? JO mina medbloggare, Erik och Anna!!! Jag förstår inte hur de kan låta denna blogg dö, när det bara är ett halvår kvar till LeakyCon. Hör ni det svikande medbloggare? JA bara ett halvår kvar!!!

Nej, det är ganska oförståeligt. Hur kan de inte ha något att säga? Jag ska nog ge dem lite tips på vad de kan blogga om. Här kommer de!

Anna:
  • En utmaning
  • Budgeten just nu
  • Vad du vill göra i USA - och vad du tror du kommer behöva skippa

Erik:
  • Planer på USA-vlogg - vad kan man tänkas få se?
  • Vem tror du kommer ha mest packning?
  • Hur känns det att spara och missa roliga saker, fast ändå veta att det kommer nåt bra av det?


BLOGGA NU!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar