söndag 31 oktober 2010

Gratis aktiviteter

Utgifterna har blivit många efter att csn kommit och jag har lite ångest. Men det ska gå bra tror jag, hoppas jag, och vill.

Igår hade vi födelsedag/halloweenparty här hos mig. Jag och Erik köpte spindelnät och lite annat Halloweenpynt, det blev mysigt. Jimmy fick presenter, vi åt tårta och Anna förlorade på Mario Party. Det var fint. Filmkvällar är bra. Vi såg Repo och någon koreansk Hans och Greta-film som var rätt intressant. Repo var kul för Giles var med i den!!! <3

Annars har jag och Erik nu säkrat en rolig gratis aktivitet för hela november. Vi ska skriva Nanowrimo! Vi ska skriva berättelser som på något sätt (det ska planeras ikväll) går in i varandra och kommer alltså ha roliga saker att göra. Woho! Det är alltid bra med en gratis aktivitet så här i sparartider.

Annars börjar man också planera julklappsinköp och sådant.
Har idéer till lillasyster, pappa & mamma och mormor än så länge... Sen börjar det gå dåligt.

Julklappstips tages tacksamt emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar