tisdag 19 oktober 2010

Irriterande.

Idag har både bra och dåliga saker hänt. Bra är att jag har över 200 kronor kvar (och det är bara 6 dagar kvar till nästa csn!) och jag behöver inte handla något egentligen.
Dåligt är att jag idag när jag handlade på ICA fick betala dubbla summan! Detta upptäckte jag först när jag kom hem och kollade swedbank. Nu har jag inget kvitto eller så men ska ändå gå till affären imorgon och se vad som hänt, för även om det inte var superdyrt så känns det ju drygt att behöva ha betalat det dubbla. Om inte annat kanske det blivit någon bugg i deras system som de behöver veta. Jag vet inte.

Bra är att vi redigerat klart Harry and the Potters and the stalkers-vloggen idag! Om ni vill se dem kan ni ju typ klicka http://www.youtube.com/watch?v=hDLTV9c7Zxw
och titta på den och de andra! Fyra delar är det allt som allt.

Dåligt är att Erik ska plugga till sin tenta på lördag så vi kan inte träffas nu på några dagar. Inte okej. Det kommer ju gå lagom bra. Det som ändå är bra är att jag fick tillbaka min hemtenta i specialpedagogik idag! Jag fick ett C och kommentaren att den var "mycket välskriven" och jag skrev denna när jag var sjuk, körtelfebern om ni minns. Härligt! Jag var både säker och osäker på utgången av denna tenta men det känns så sjukt skönt att ha den avklarad. Nu tar jag nya tag till nästa tenta.

En annan bra sak är att mamma har skickat upp lite saker till mig. P-piller (som hon betalat, haha), min bikini (bra inför semestern på Vildmarkshotellet!), Pandemonium (awesome speeel) och recept på rosenbröd som är supergott. Ska försöka baka någon dag! Detta får dock bli efter csn och storhandlingen som är planerad. Har utökat min matlista och shoppinglista lite. Ska tvinga Erik att följa med mig och bära.

Bra är också att jag har en snygg bild på facebook. Som Brian Ross gillar. lol liksom! Varför kollar han på mina bilder? Aja.

Nu sitter jag i morgonrock och är nyduschad och mysig och ska snart sova tror jag för imorgon har jag praktik, vilket betyder att jag börjar 8 (suuuck) och ska vara i barngrupp hela dagen = tröttande. Detta sker även på torsdag. Bra är dock gratis skolmat!

2 kommentarer: