måndag 4 oktober 2010

Saker jag vill göra i USA


Förutom såklart allt det Potteriga finns det andra saker jag skulle vilja hinna med i USA. Jag har just nu en topp 3-lista över saker som måste göras.

1. Disney World!!! Vill verkligen, verkligen, VERKLIGEN gå. Jag älskar Disney. Jag är en extrem Disney-fangirl och jag skulle skämmas otroligt mycket om jag är så nära och inte går dit. Det ska jag spara till i vår och jag ska ha råd. Inträdet är inte SÅ dyrt, så det ska nog inte vara någon fara.


2. Jonas Brothers!!! Det KAN ju finnas en chans att när vi är i Florida, uppträder mina älskade Jonas Brothers i närheten! Om inte, så med tanke på hur överexponerade JoBros är i det kära Amerikalandet och Disney, så finns det säkert massamassa merch man kan köpa för billig penning. Något att spara till helt klart!



3. Twinkies! Jag vill äta Twinkies när vi är där för att jag har en liten obsession där. Mina amerikanska kompisar säger att Twinkies är vidriga men ah. De verkar goda! Var besatt av tanken på att äta dem sen Xander äter några i Inca Mummy Girl-avsnittet av Buffy, och blev ännu mer besatt efter att ha sett Zombieland. Vill äta! De lär ju inte vara dyra i alla fall.


Mmmm så mycket man vill göra!
Hittade ännu billigare flygbiljetter idag förresten. Hoppas priset inte går upp i december!




Puss och kram, skumbanan

1 kommentar: